Klantenrelatiebeheer is een bedrijfsstrategie voor de hele organisatie. Hiermee verhoog je direct je opbrengsten en winstgevendheid. Door je verkoopprocessen te automatiseren, worden de kosten in je organisatie verlaagd en de klantentrouw verbeterd. Hiermee behaal je snel een optimaal resultaat.
Klantenrelatiebeheer, of te wel CRM, betekent in feite: zet de klant op de eerste plaats. Hiermee bekijk je iedere transactie door de ogen van de klant waardoor je structureel een betere ervaring kunt bieden. Maar wat zijn nou daadwerkelijk de voordelen van CRM? En hoe zet je het in? CRM brengt alle informatie van de hele organisatie bij elkaar om zo van iedere klant een actueel totaalbeeld te kunnen vormen. Hierdoor kun je als organisatie snel en goed beslissingen nemen en wordt het coördineren van de verschillende projecten en campagnes gemakkelijker.
Tijdens de kennissessie verkoopprocessen automatiseren, laten wij jou zien waarom een CRM-strategie werkt en waarom het een toegevoegde waarde is voor jouw organisatie.
Het programma:
19:15 uur – Ontvangst met koffie of thee
19:30 uur – Start kennissessie
20:15 uur – Pauze
20:20 uur – Tweede gedeelte
21:00 uur – Afsluiting
Locatie:
Kantoor Nubix
Twijnerstraat 22 in Haaksbergen
Ben jij benieuwd naar alle ins en outs over hoe je aan de hand van CRM jouw verkoopprocessen kunt automatiseren? Meld je direct aan voor de kennissessie door een mail te sturen naar [email protected]. Wij hebben beperkte beschikbaarheid.
Graag tot ziens op woensdag 25 april!