Efficiënte bestellingen en facturatie: Digitaal geoptimaliseerde oplossingen
Voor veel van onze klanten was het overtikken van bestelingen en het maken van fouten bij het bestellen van profielen een veelvoorkomend probeem. Daarnaast kostte het controleren van toeslagen voor kleuren en lengtes veel tijd tijdens het facturatieproces.
Onze oplossing
Om deze uitdagingen aan te pakken, hebben we een digitale koppeling opgezet vanaf het werkvoorbereiding systeem van onze klanten naar hun leverancier. Hierdoor kunnen zij tijdens de levering de leverdata controleren en hun voorraad bijhouden. Daarnaast hebben we een controlesysteem geïmplementeerd voor het vergelijken van inkoop bestellingen met inkoopfacturen van de leverancier.
Het resultaat
Dankzij deze oplossingen kunnen onze klanten nu sneller en foutloos bestellen. Ze hebben nu een duidelijk overzicht tijdens het leveringsproces, waardoor ze late leveringen en aangepaste leveringen kunnen identificeren. Bovendien wordt de verwerking van inkoopfacturen nu automatisch afgehandeld, waardoor onze klanten kostbare tijd besparen en fouten minimaliseren.