Er zijn een hoop klanten die gebruik maken van onze supportdienst Zorgeloos Online. We hebben besloten om deze dienst uit te faseren.
We gaan naar een nieuwe situatie waarin we voor iedere klant het supportmodel in gang zetten. Zorgeloos Online (telefonische helpdesk) is dan een onderdeel van het supportmodel. Klanten hebben dan ook de mogelijkheid om alle andere supportonderdelen aan te zetten.
Het supportmodel werkt als volgt:
In het Supportmodel kunnen alle diensten die je afneemt worden opgenomen. Per dienst bepaal je zelf het niveau van beheer: basis, uitgebreid of maximaal. Het bedrag wat hierbij hoort, is een schatting voor het beheer. Hierdoor betaal je maandelijks een vast bedrag voor de support op de door jou gekozen diensten. Periodiek wordt het maandelijkse bedrag herzien. Op het moment dat de supporttijd ver onder of ver boven de schatting uitkomt, verandert het maandelijkse bedrag. Met deze unieke supportmethode betaal je dus precies wat je gebruikt.
Voordelen:
- Grip op je kosten;
- Je weet welk IT-budget je moet vrijmaken op de begroting;
- Je krijgt geen facturen meer voor alle losse werkzaamheden;
- Wij hoeven geen goedkeuring meer te vragen voor werkzaamheden;
- Problemen zijn daardoor sneller opgelost.
Alle klanten met een zorgeloos online abonnement kunnen op korte termijn een brief van ons verwachten.